Mari Andrews

NIGHT SKY 2008



PROTENSITUS GRAVITAS VIII 2010
steel,stone

..Hoy me apetece aconsejaros sobre Arte, y del muy actual...como Artista y amo..porque por eso estudie Bellas Artes en Sevilla...siempre he sido una Fan de ARCO pero por desgracia en este País, a veces parece inculto y es una pena por la historia que tenemos artísticamente, me sorprende ver las noticias de la televisión del Arte Comtemporáneo...no es agradable ver como se burla y hacen chistes baratos sobre ello...así para que veais que eso es mentira y que yo como amante del Arte...le daba una patada en el culo...siento la frase ultilizada...al su dicho que hace esas declaraciones sobre ARco y el Arte Contemporáneo...os presento a una gran Artista...ella es Mari Andrews...creativa, elegante...y fantástica mujer artista que ante su obra, yo me emocione y quiero volar...señores y señoras...seamos mas libres y exploremos.

Today I like to advise you on Art, and of the very current one ... as Artist and owner .. because because of it he studies Fine arts in Seville ... always I have been a Fan of ARCO but unfortunately in this Country, sometimes it seems to be uncultivated and is a shame for the history that we have artistically, I surprise to see the news of the television of the Comtemporary Art... it is not agreeable to see like jokes and they do cheap jokes on it ... this way in order that veais that it is a lie and that I as lover of the Art ... it was giving him a kick in the anus ... I sit the phrase ultilizada ... to his saying that does these declarations on Arch and the Contemporary Art ... I you present to a great Artist ... she is Mari Andrews ... creative, elegant ... and fantastic woman artist that before his work, I get excited and I want to fly ... gentlemen and ladies ...Let's be mas free and let's explore.

RAMBLE 2010
wire,stone


GLASS 2010
paper,wire
  

No hay comentarios:

Publicar un comentario