Mi regalo de Papa Noel


Visitando el paraíso del mundo de Internet...buscando mi regalo de Nochebuena y así escribirle la carta a Papa Noel para pedírselo...lo encontré...un vestido de corte desigual...me enamore en cuando lo vi...así como una niña escribí la carta y como en los tiempos que estamos...la envié por mi email particular directamente al personal de Papa Noel...y me respondió enseguida...ya me haré mi pequeño reportaje para que veáis que bonito queda...Feliz Navidad...

Visiting the paradise of the Internet world ... seeking for my gift of Christmas Eve and this way to write the letter to Father Christmas to ask for it him ... I found it ... a garment of unequal court ... fall in love in when the vi.th .. as well as a girl I wrote the letter and as in the times that we are ... I sent it for my particular e-mail directly to the personnel of Father Christmas ... and it answered me immediately ... already I will do my small article to myself in order that you see that nice it stays... Happy Christmas...





No hay comentarios:

Publicar un comentario